Systemy Wsparcia Sprzedaży

System Multi Commerce

ZETO S.A. w Poznaniu wychodząc naprzeciw aktualnym potrzebom rynku stworzyło zestaw aplikacji dedykowanych do wsparcia działań sprzedażowych zarówno w zakresie sprzedaży terenowej, jak również wsparcia sieci sprzedaży detalicznej. Jednym z takich dedykowanych systemów, mających na celu usprawnienie i zarządzanie sprzedażą jest System Multicommerce. Stanowi on bezpośrednie wsparcie procesów sprzedażowych oraz bieżącej kontroli przebiegu całego sieciowego procesu sprzedażowego.

 

Oprogramowanie integruje się z dowolnym systemem ERP i posiada wiele dodatkowych funkcjonalności, mających na celu zwiększenie atrakcyjności oferty handlowej poprzez zastosowanie szeregu usprawnień, jak również programów dla klientów. System powstał w oparciu o doświadczenie rynkowe, a także jako odpowiedź na ciągle rosnące zapotrzebowanie na sprawne i szybkie rozwiązania dające kompleksową obsługę klienta. Z jednej strony poprzez zaawansowaną funkcjonalność, z drugiej strony poprzez przejrzysty i intuicyjny interfejs dla użytkowników.

 

W skład rozwiązania Multicommerce wchodzą następujące moduły:

  • Centrala
  • Back office
  • POS

 

Mobilny handlowiec

ZETO S.A. w Poznaniu stworzyło dedykowaną platformę przewidzianą dla wsparcia sił sprzedażowych i będącą integralną częścią systemu ERP. Jej funkcjonalność obejmuje zarówno obszar sprzedaży, finansowo-księgowy, zamówień jak również szeroko pojętego CRM w zakresie kompleksowej obsługi klientów podczas trwania wizyt reprezentanta firmy. System w swoim założeniu przyjmuje strukturę otwartą, przez co klient decyduje jaka funkcjonalność i kluczowe elementy mają zostać zawarte w zintegrowanej platformie.

 

Korzyści:

  • Szybki i prosty dostęp do bazy produkcyjnej.
  • Wymiana informacji w trybie rzeczywistym.
  • Pełny dostęp do informacji o kliencie oraz jego historii handlowej (faktury, korekty, należności, zamówienia, cenniki umowne).
  • Przyjmowanie zamówienia w trybie on-line.
  • Dostęp do wszystkich promocji i warunków specjalnych sprzedaży.
  • Możliwość generowania ofert i przesyłania do klienta podczas wizyty.
  • Możliwość zgłaszania korekt do wystawionych FV.
  • Pełna informacja o stanach magazynowych oraz realizowanych zamówieniach.
  • Dostęp do kalendarza zdarzeń handlowca i osób powiązanych.
  • Funkcja koszyka zamówień dla zaufanych kontrahentów.
  • Sprawozdawczość raportowa (w zakresie sprzedaży klienta jak również pracy handlowca mobilnego – rozliczenia, prowizje).
  • Monitoring pracy handlowca i weryfikacji pracy w terenie (sprawdzanie zgodności wizyt w planem) w przypadku korzystania z monitoringu pojazdów.

Masz pytania?

napisz:

info@zeto.com.pl

lub zadzwoń

61 854 02 00